FAQ – Frequently Asked Questions

Vul een ticket in via de website van de helpdesk. Wij zorgen er dan voor dat je wachtwoord gereset wordt en dan kan je weer inloggen.

Je bent niet verplicht je wachtwoord vaak te veranderen.

Je gebruikersnaam begint altijd met de eerste letter van je voornaam en is daarna je achternaam.

Controleer of de kabel voor de voeding achterin je computer staat aangesloten en of de kabel is aangesloten met het stopcontact; is dit al zo? Voer dan een ticket in op de website van de helpdesk dan zorgen wij voor een nieuwe computer.

Is er een foutmelding op het scherm? Bel met de helpdesk en geef hierbij ook door of je bij elke computer niet kan inloggen of bij alleen een computer niet.

Start alleen de programma's die je op dit moment nodig hebt en sluit de andere programma's af.

ga naar de instelling van je webbrowser en leeg je cookies en internetgeschiedenis.

controleer of de ethernet kabel in de computer zit en of die is verbonden met de switch. Als dit het geval is en het internet doet het nog steeds niet bel dan de helpdesk. vermeld dan ook of het internet het alleen op die computer het niet doet of bij alle computers.

Bel de helpdesk om een ticket aan te maken. dan zorgen wij voor nieuwe hardware.

De printers worden via het systeembeheer van Arkin geregeld. Je moet dus met hun contact opnemen hiervoor.

Doe alle documenten die je niet meer gebruikt weg of als ze eerst op, op een eigen usb.

maak een ticket aan voor het systeembeheer waarin je uitlegt waarom je het nieuwe programma nodig hebt voor je werk. Wij bekijken dan of dit kan. Als het programma goedgekeurd is dan installeren we voor jou het nieuwe programma.

Op de computers van Roads mag je geen geluid aan hebben daarom is dat uitgezet. Je mag wel een koptelefoon gebruiken bij de computer.

Je mag een koptelefoon gebruiken op de computer. Deze moet worden aangesloten aan de koptelefoon uitgang op de computer, hoor je geen geluid controleer of de stekker goed aangedrukt is en check het geluidsvolume op de computer. Werkt het geluid daarna nog steeds niet, vul dan een ticket in op de webpagina van de  helpdesk.

Dit kan komen door stof in de ventilator. Als er erg veel lawaai is zullen we dit verhelpen, maak daarvoor een ticket aan bij de helpdesk.

De accounts voor de deelnemers hebben geen mail functionaliteit.

Check eerst de digitale prullenbak. Je mag hiervoor een ticket indienen. We proberen het verloren bestand dan terug te halen als we een oudere versie kunnen vinden in de back-up.

Maak een ticket aan voor de helpdesk dan verhelpen wij het probleem.

Sla de bestanden op de NAS op.

Scroll naar boven